Jag _hatar_ det!

I förrgår var ju Spike ute på lite äventyr...typ,det glömde jag berätta.
Han fick åka buss helt själv!
Följde med honom upp till busstationen och pratade med chauffören så fick han sitta längt fram så han kunde säga till Spike när han skulle gå av.
Spike skulle nämligen åka till sjukan för att hälsa på pappsen sin och även sova kvar där då Körven hade pratat med 'högsta doktorn' och det gick bra :)
Skitkul för dem båda :)
Han hade haft det jättebra där,blir så glad.
Så han kommer absolut få åka själv fler gånger.

Idag klippte Majki mig åt helvete fel.
Han skulle ta lite granna,sen vet jag inte vad som hände men denna feta tofs fick jag i handen:

Gaaaaaaaah!

























Eller nää,sånt klantarsel är han ju inte.
Han är duktig med hår min man.
Vi rakade undercut och flätade i dreads.

Syns det att jag avskyr att få dreads inflätade?
Jag _hatar_ det massor.
Blir förbannad så inåt helvete,sitter o morrar och fräser för mig själv o får säga till Majki att igorera det,bara låta mig fräsa.
I värsta fall börjar jag grina för det gör så ont!
Det gjorde jag senast han tuperade håret på mig,hahaha.
Håröm kanske?
Men bra blev det.
Känner mig genast mycket finare även om jag är helt osminkad och går i sunkkläder!

Får se hur länge jag pallar ha i dem denna gången.
Efter ett tag börjar det klia i hårbotten så inåt helvete nämligen.

Jaja.
Nu är strax Big brother live slut o vi ska se nån film tror jag.
Faaan att Tenny åkte ut,jag hoppades på att han skulle vinna.
Heeeelskön är han ju!

/HellA

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0