Föda upp..

Godmorgon godmorgon!

Hoppas ni sovit gott,tror jag gjort det.
Fast första stunden på morgonen är jobbig,känner mig som en gammal kärring på 79 år med ryggvärken com spänner och stramar >_<
Oh well,nu har jag vart uppe ett tag iaf.

Det är myyyycket jobb med att föda upp råttor.
For your information ^^
Igår bökade vi som fan.
Eftersom Majki och jag hjälptes åt så gick det ju dubbelt så fort iaf och det var ju inga fel.
Fick hem fler rats häromdagen nämligen,så var tvungen att organisera om lite,ta upp burar från källaren etc etc.

Det _får_ se för jävligt ut.
Jag skulle aldrig föda upp med labburar som många andra gör,jag vill att de ska ha det awesome och må bra!
Såhär ser labburar ut:


Shit vad svårt jag har att skriva med massa ljud omkring.
Barnen härjar o kollar tv,Majki låter i badrummet med musik och en hårblås,cammar med Fred.
Gaaaaaah.
Jag tror jag fortsätter senare istället,koncentrationssvårigheter!

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0