Födelsedagen & sexgrejs.

Nyligen hemkommen från vårdcentralen.
Vart hos min läkare på Psyk.
250:- senare.
Uhh!
Morsan följde med mig in dit och kidsen fick leka lite i ett annat rum.
Pratade med A (läkaren) om allt detta med F.kassan och han förstod helt och hållet.
Han sa att han höll med om mina planer inför den närmaste framtiden.
Skönt med en psykläkare som förstår.
Oh well,vi får se vad F.kassan säger om allt när dom fått in papprena osv.

På psyk i väntrummet satt jag bredvid en kvinna som sa att hon älskade min hårfärg,hon sa bland annat att hon kände mer livskraft när hon får se människor som mig som vågar sticka ut.
Särskilt i en håla som Hallsberg för här kvävs nog många som hon uttryckte det.
Glad jag blev :)

Gårdagen var helt okey,mådde lite bättre uppe i knoppen.
Fikade med mamsen och kidsen,samt Spikes vän J som sjöng för mig på spanska :)
Skitsött.
Fick fina lila tulpaner,ett grönt nagellack,ett rött läppstift och två par strumpbyxor med mönster :)
Morsan hade bakat massa gott vilket hon verkligen inte behövde...
Själv orkade inte bry mig om att baka något i år,är man nedåt så...
Just ja,barnen var supergoa...Spike masserade mina fötter en stund och Leeloo borstade mitt hår.
Åh så bra jag mådde just då :D

Sitter nu med en kaffe..
Om någon timme bara så kommer Majki över påsk.
Min storebror Micke ska låna soffan inatt då han ska festa lite ikväll.
Leeloo ska vara lite med pappa hos farmor.
Etc etc.

Nu ska jag ta en cigg o knappa lite mer med Wordfeud :)
Och just ja,igår fick jag hem grejerna jag beställde på sexpartyt,härligt.


Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0