Börjar bli man?

Upptäckte ett cirka 2,5-3 CM långt ljust hårstrå som växte på mitt bröst.
Betyder det att jag börjar förvandlas till man?
Vore ju rätt coolt ^^
På gott och ont.

Kände mig ensam igårkväll.
Det är en rätt ovanlig känsla för mig.
Även om jag är fysiskt ensam så brukar jag inte känna mig just 'ensam' If you get it?
Hade velat ligga i en famn,bli strykt i håret och pussad på.

Mår lite sisodär,ont i halsen och täppt i nosen.
Alla är typ förkylda nu och morsan ligger med hög feber,lillebror är genomförkyld,barnen nyser.
Baciller som flänger runt från person till person nu när skolan börjat igen.
Hoppas verkligen att det inte blir långvarigt.

Under förutsättning att jag inte är ännu dåligare på fredag när det är Pride så ska vi gå i mitten av paraden under en bdsm flagga med folk från DS :)
Awesome!
Jag har dock fortfarande klädbekymmer,vet bara att jag ska ha min ub lackkorsett...resten - no idea.

Nu ska jag lägga mig igen//HellA

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0