Bortskämd deluxe!

Igår var söta Sabina här,hon ville bli stucken i läppen så det ordnades.
Hon är så sjukt gullig och generös,hade vart på Ålandskryssning o köpt med presenter till mig.
ihhhh,älska presenter!
Hihi.
Hon hade köpt med spermier fyllda med någon likör,men de är för fina för att användas.
De får vara prydnad men bra att ha liksom om man blir sugen.

Så gulliga!
Och inte nog med det så fick jag en parfym som luktade ljuvligt.

Och och och,en påse kläder..samt att hon köpte med cigg åt mig.
Åhhhh jag blev så bortskämd!
Tusen tusen tusen tack gumman,jag uppskattar det galet mycket!

Herr M kom igår.
Ingen av oss hade nåt bättre för sig så han frågade om han fick komma,sure thing.
Känna så skönt vi kan umgås fastän vi inte är pojkvän/flickvän längre.
Satt och kollade en film där på kvällen ..den heter...Hmm.. 'Bad ass' ,gillar Danny trejo :)
Idag blir det ' the hunger games'.

Men nu ska jag vara social med M.

//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Malin

Den där likören smakar blä! Så du gör rätt i att inte öppna den.

2012-08-18, kl 12:48:22
URL: http://onewayforward.blogg.se
Skrivet av: Sabbie

Hihi kul att du blev glad gumman :)) <3

2012-08-18, kl 13:47:47


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0