Exet på radio.

Holy crap,jag vaknade klockan 13.30 idag.
HALV två!
Nästan så jag trodde att klockan fuckat upp sig när jag tittade på den.
Jag fick vakna helt av mig själv då jag var barnfri den natten.

Haft för jävla ont i ryggen hela dagen.
Samt att jag har ägglossning som värker och min mage är svullen,ajj.
Mindre festligt.
Så det har inte blivit någe med någe när det gäller träningen de sista dagarna.
Ser inte fram emot vägning och mätning imorgon.
Egentligen ska man ju röra sig när man har ont med,men det är svårt.
Oh well.
Ska ta mig en sväng i spåret imorgon tänkte jag..I needz it.

Åh vad jag längtar till Örebro Pride.
Ska bli så förbannat roligt!
Två långa veckor kvar....
Jag har alödrig festat med Hanna,ska bli spännande.
Vi har tatt några bacardi breezer ihop,men inte festat liksom ^^

Äntligen pengar imorgon,sitter och skriver handlingslista lite smått.
Åhhhh vad jag önskar jag kunde få storhandla med någon.
En biiiiiil hade vart fint!


Haha,idag hade morsan hört Fredde på radion ^^
Det hade diskuterats om ett förslag gällande att kunna få hemkörning från systembolaget.
Fred hade ringt in och hejjat på det,han tyckte det vore awesome ifall man inte orkade ta sig ur soffan.
HAHA,så jävla Fred *skrattar*
Han är rolig!

Imorgon utöver handla och skogspromenad ska jag pierca en kompis.
Hon är så gullig,hon har nyss vart på Ålandsbåten o har köpt med något till mig,men vägrar säga vad.
Gaaah,jag avlider av nyfikenhet.

Nej,känner att det mest bara blir pladdrande från min sida.
nu ska jag ta min cola o sätta mig i soffan tror jag.

//HellA



Här kommenterar du:
Skrivet av: Sabbie

Hihi jag är heeeemlig :D:love:

Svar: jaa ;) <3
Starsprinkle

2012-08-16, kl 22:24:15
Skrivet av: Cim von Wowern

Haha, inte orka ta sig ur soffan.. :-P :thumbup:

Svar: lol
Starsprinkle

2012-08-17, kl 12:30:05
URL: http://vonwowern.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0