Glo tuttar.



Onsdagkväll...blev klar med tvätten för en stund sen och nu måste jag försöka koppla av lite.
Blev jättesnurrig i huvudet förut och det blir jag fan aldrig,så då blir jag med automatik jätterädd...usch..
Då sätter nerverna igång och därmed ångesten.
Har hållt igång hela dagen och knappt suttit,kanske därför..vad vet jag.

Igår var vi in till Örebro ju.
Var helt slut på kvällen efter alla timmars gående så jag la mig redan vid 22 ^^
Vi hade jättetrevligt och Spike var superduktig hos tandläkaren så jag blev massa stolt :)
Henke följde med oss oxå så vi blev några stycken.

Efteråt gick vi runt lite överallt och ingenstans.
Kidsen handlade allt möjligt.
Allt från lego till smycken,skor,kläder,brillor etc etc.
De hade skitkul :)
Själv hittade jag ett par shyssta skor,en bolero och ett par shorts (att träna i,ingen får se mig i dem) oh,just ja,superfina örhängen oxå.
Käkade på McDonalds...knallade vidare..
Gömde oss för regnet och åskan..
Knallade vidare.
haha,när jag och lillebror satt utanför myrorna och tog en cigg så gick det förbi ett par...killen höll om sin tjej men samtidigt råstirrade han på mina tuttar,inte sneglade liksom,han glodde.
Lol!
Ser jag någon som är snygg så gör jag det snyggt,inte stirrar jag,haha.

Finaste Prutten fyller 1 år idag.
Min lilla galning.


Nu ska jag ta mig en dusch.
Nattinatt//HellA




Här kommenterar du:
Skrivet av: the best a man Can get ;-)

Blogga om dina tuttar o lägga upp massa bilder, MEEEN inte ett enda på dina tuttar *besviken min* ..... :-P <3<3<3

Svar: aww en tuttbild nästa gång,bara för dig min sköna <3
Starsprinkle

2012-08-01, kl 23:19:06
Skrivet av: Cim von Wowern

Men du har ju en fet tatuering vid tuttarna, han kanske gillade kombon! :-P :-d

Svar: ^^
Starsprinkle

2012-08-02, kl 08:14:34
URL: http://vonwowern.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0