Ljud man blir kåt av?

Har ni någonsin hört talas om 'Binural beats/sounds/tones'?
Det är ljud som upptäcktes ursprungligen 1839 av H.W Dove.
Det låter mest bara som oljud men kan ha stor effekt på din hjärna.
Det finns ljud som gör dig kåt,som kan få dig sluta med rökning/matvanor,avkoppling,bli skräckslagen etc etc.
Listan kan göras lång.
Man ska lyssna på relativt högt ljus i stereohörlurar,bara sitta eller ligga ned,blunda och koppla av.
Nu hittar jag tyvärr inte den länken jag ville visa,till den som gör en kåt...
Dock hittade jag en som jag personligen inte tänker lyssna på,den är inget för de med svagt psyke.
Man ska bli väldigt rädd.
Klicka HÄR för att komma dit.
Lite info HÄR om 'binural beats/sounds/tones'.

Jo,jag testade iaf den där man ska bli kåt.
Nu är tyvärr ett stort problem för mig att jag inte vet hur man fokuserar och slappnar av - så effekten blev väl inte den önskade.
Jag andades snabbare och tyngre,mer intensivt liksom,hjärtat bultade osv.
En kort stund kändes det som allt blod for ned till muttan.
När Majki testade så blev han stenhård.
Och en vän till oss,hon blev oxå jättekåt^^
Lite tufft sådär.

/HellA



Här kommenterar du:
Skrivet av: Cim von Wowern

Kanske nåt att testa när du slutar röka då? :)

2012-08-15, kl 07:56:52
URL: http://vonwowern.blogg.se/
Skrivet av: Malin

Coolt det skulle jag vilja testa :D

2012-08-15, kl 15:23:39
URL: http://onewayforward.blogg.se


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0