Prideparaden ikväll!

Na na na na na na na na Priiiideee!

Är fortfarande inte kry men jag ska iväg ikväll iaf :)
Whoop whoop.
Får se om vi kommer gå under bdsm flaggan trots allt.
Hanna är livrädd för att folk ska tro hon är lika skruvad som mig,HAHAHA.
*dör lite av skratt*
Får se vad Angelica tycker ^^

Målade naglarna i pridefärger igår -


Majki kommer i eftermiddag,ska hjälpa mig snöra korsetten.
Det hinns nog precis innan jag ska röra mig så det kan bli lite stressigt.
Sen ska herrn vidare till en kompis i Kumla.

Well,jag har väl inte så mycket att komma med för tillfället tror jag.
Planer för denna kväll blir först rockbaren,sen paraden och sen kanske in på rfsl festen på stora hotellet.
Girl's just wanna have fun ^^

Återkommer nog imorgon//hellA

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0