Sprutad i ögat.

Avnjuter en kopp kaffe..och sen en till och en till.

Hämtade Leeloo för en stund sen och efter det vidare bort till OK för att köpa cigg.
Snaaaart den 1a september...rökstoppet närmar sig.
Läskigt men bra!
Jag var ju ffs rökfri i 4 år så jag ska klara det igen.
Leeloo fick en mini vattenpistol på OK och blev glad tjej.
Direkt efter bilden togs sprutade hon mig rätt i ögat,bajsunge.


Idag har jag noll planerat.
Igår däremot var det full rulle med plockande,tvättande,diskning,byta spån hos möss osv osv.

Hey,jag är på jakt efter parfymen "Cat deluxe at night".
Någon som har och vill sälja?
Verkar som om den gått ur sortimentet på de flesta ställen.

nej,nu är det dags för det dagliga plockandet av saker i typ alla rum.

//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Danielle

Dem har billiga parfymer på http://nordicfeel.se kika där om dem har den till något billigt pris :)

Svar: tack tack :)
Starsprinkle

2012-08-23, kl 16:06:17


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0