Vi är vänner trots allt...

Oj det var visst längesen jag bloggade.
Sorry ^^
Vart för trött eller haft annat för mig helt enkelt.
Men men men..påminner...är man nyfiken så har jag ju bilddagboken (Dayviews) som jag uppdaterar massor dagligen.
Länk här till höger nånstans ----->

Hmm..då ska vi se.

Torsdags...
På kvällen kom J förbi,vi tog några öl,glodde tv och pratade om allt från Freud till Öl-OS,trevligt trevligt.
Sen helt plötsligt var klockan 5.30 o jag var skittrött så han knallade hemåt och jag kröp ned under täcket.
Vaknade redan vid 8.30 av att ryggen värkte så fick snällt kliva upp.
Försökte vila lite sen nån timme senare men så sjäääälvklart kom Henke med Leeloo då,så det blev inte mkt sovande den dagen inte :p

Igår fredag...
Hade bestämt med fina Lidl-marie att ta en fika.
Så hon kom där runt 14 nånting.
Så jäkla gullig.

hon hade köpt med sig kladdkaka,grädde,vindruvor och chocolate chip cookies :)
Samt varsin påse godis till kidsen mina,hur snällt som helst.
Och Lidl-marie kallar vi henne eftersom annars tror man jag pratar om andra Marie ^^
Hon jobbar dvs på Lidl.
Jävla folk att ha samma namn ;)
Oh well.
Den andra Marie var oxå här,så vi satt och tjötade ett par timmar allihopa.
Jag mådde inte alls bra,hade så ont i magen,kände mig snurrig i huvudet och allmänt sjuk men det var pga nerver.
Majki skulle ju komma under eftermiddagen och hämta sina saker you see..

Strax efter de två Marieorna gått så kom Majki.
Riktigt riktigt jobbigt,särskilt på grund av att vi blev riktigt osams häromdagen då jag kom på att han ljugit om en sak.
vad spelar ingen roll...men anyhow.
Så läget var riktigt spänt och stelt,fy fasen.
När allt var packat och klart så började vi prata lite mer ingående om saker och ting.
Massa tårar och förtvivlan..
Hans tåg hem skulle snart avgå men han frågade om han skulle stanna lite till så vi kunde prata ut ordentligt.
Så det gjorde vi.
Vi löste diverse knasigheter mellan oss och han förklarade gällande lögnen.
Så vi är vänner igen iaf och det känns bra.
Han fick stanna över natten och vi struntade i det som vart och vi struntade i det som kommer vara.
Vi var bara i nuet.
Pratade ännu mer och myste.
Men men,för att göra historien kortare - vi är vänner och hoppas kunna umgås som det lite då och då,vi får se.

Idag lördag...
I eftermiddags 'packade' vi hans djur - dvs ödlan Milton och ormen Orvar.
Sen tog jag sällskap med honom en bit.
Nu har jag bara en reptil kvar - min kungspyton Brynolf :)
Kommer sakna Milton massor!

Innan Majki for hemåt så passade vi på att pierca min nos.
Högra näsvingen.
Hade två ringar där förr men så tappade jag smyckena eller hur det var.
(mina första piercings nånsin bortsett från öronen)
Så det var dags igen :)
Blev så fint.
Så nu är jag öm igen ^^
Ska köpa en ring till andra vingen också.


Nej fan,nu ska jag snart lägga mig tror jag närmare bestämt.
//HellA
Trackback
RSS 2.0