Granjävel och kattjävlar

Mina katter är så snälla,gulliga och rara...eller inte...Inte igår iaf.
Hade lust att långsamt strypa dem allihopa,men särskilt Pubis,han är galen.
Hoppas han lugnar ned sig när hans kulor kapats.
Börjar väl bli dags relativt snart,måste kolla exakt hur gammal han är.
För visst är det runt 6 månader de börjar bli könsmogna?

Det har väl gått relativt bra att ha gran.
Prutten klättrade i den en gång vad jag vet men vi fick ned henne snabbt.
Några kulor har dragits ned och tassats runt med osv.
Jag bestraffar alltid mina katter genom att spruta vatten på dem,det funkar hur fint som helst.
jag behöver bara visa sprayflaskan för dem så kisar de med ögonen,drar bak öronen och springer iväg.
Men igår åkte hela granen i golvet,grenarna vred sig och ja,allt såg för jävligt ut.
Så jag svor en del och plockade ned allt pynt och tog isär granjäveln.
Ned med skiten i källaren.


Nästa år skippar jag nog granen för att slippa få utbrott ^^
/HellA

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0