Jullängtan

Åh,längtar till julafton!
Vill ge barnen,Majki och resten av familjen klappar.
Längta längta.
Och frestelse,omnomnom.
Min mammas frestelse är världens bästa,kan fan äta ihjäl mig på den om jag vill.
Vet fortfarande inte riktigt vad jag ska ge Leeloo dock.
Satt och kollade runt.
Såg att de nya Furby kommit,mnååå vad jag skulle vilja ha en sån.
Men hur gullig o mysig den än är så kan jag inte lägga 700-800 på en leksak.
Jag får vänta tills om några år när de gått ned i pris.
Blargh!

Jag har kvar min gamla från typ...2000 nånting,hon står o sover i ett skåp ♥

All mat var visst slut här hemma så blev tvungen att gå ut fastän jag inte känner mig helt kry.
Men ska jag lida så ska karln min oxå,släpade med honom med,haha.
Var rätt skönt ute och mysigt då det snöade.

Spikey blev hemma från skolan idag då han inte kände sig helt okey.
Det är väl nåt liggande förkylningsvirus,alla har typ det nu häromkring.
Men han känner sig bättre nu så det får bli skola imorgon minsann.

Nu ska jag lägga mig på soffan en timme medans Majki spelar tv-spel o kidsen hålls med sitt.

//HellA

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0