snöstorm

Vilken jäkla snöstorm det vart idag.
Jag har gömt mig inne hela långa dagen,suttit i pyjamasbyxor,lurviga strumpor och morgonrock med detta.


Fick lite städning avklarat oxå som jag dragit på.
Det är så kallt och burrigt så jag var tvungen att göra något för att bli lite varm.

Kissarna har vågat sig ut lite smått på balkongen trots att den är överfull med snö ^^


Imorgon måste jag ge mig ut till Lidl,blaaargh!
Det är inte lätt att skjuta fram en vagn i denna snön,jag lär få toksläpp innan jag hunnit halvvägs,haha.

//HellA



Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0