Bara 17 råttor.

Jag är så überduktig.
Stod och skar tomater i skivor,så slinter jag när Majki stod och var irriterande bredvid mig så jag skär mig fint i långfingret.
Satan vad ont det gjorde och blödde frisk.
Var jätte längesen jag skar mig,hade glömt hur förbannat ont det gör.
Mindre sår gör ont!

Fick skjuts av broder Micke förut idag så jag kunde få hem en säck med spån,mycket uppskattat.
Så bytte vi i alla råttburar.
Det är ett jäkla jobb med råttuppfödning I tell ya,även fast vi 'bara' har 17 råttor som det är nu.
Ska dock byta ut den snart mot musuppfödning.
Kräver mindre,blir mycket bättre.
Kommer en kille på lördagkväll,han åker ända från Gävle för att hämta dem.
Så byter jag dem mot en armatur+värmelampa till ormarna,blir perfekt :)

Sportlov nästa vecka.
Ska se om jag kan hitta någon att låna skridskor av till mig o Leeloo,Spike har.
Vore skitkul att åka lite med kidsen.
Jag älskar att åka sridskor.
Vi har en isbana precis här intill,vore kul att utnyttja den också.

Nu ska jag stoppa ned Leeloo i sängen som fått vara vaken extra länge idag.
Adios//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: camilla olofsson

hoppas allt gick bra för dig kram

2012-02-16, kl 20:48:03


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0