Bröt nästan röven.

Storebror Micke var här en sväng idag.
Han ringde innan o berättade att hans dator pajjat och frågade om jag ville låna hans skärm tills han fått den lagad.
men lätt,absolut!
Så kom han o jag kopplade in den.
Jag såg ut såhär O.O
HAHA,damn!
Min skärm är väl kanske 19" och denna är 24" så det är enooorm skillnad.
LOVE IT!
Han kanske kunde fixa en likadan billigt åt mig,får se,håller tummarna iaf :D
Fatta vad sugande när jag ska byta tillbaka till min lilla sen,kommer sitta och kisa med ögonen mer än jag gör i vanliga fall,hähä.

Under kvällen här har vi sysselsatt oss med att pussla ihop en ny säng åt Spike.
Fick köpa billigt av en vän,så nu har han en likadan loftsäng som jag hade när jag fortfarande bodde hemma.
Shit,det är ungefär 10 år sen eller nåt.
Tiiiiden går.
En 'tromsö' loftsäng anyhow.
Stackars Majki som nästan bröt röven av sig.
Det fattades några skruvar till själva delen man har madrassen på, tänkte det skulle funka ändå.
Majki klättrar upp för att testa o for rätt ned igenom och landar mitt på arslet!
AJ!
Jag satt och sket när det hände,tur det för jag hade nog skrattat så jag kissat på mig annars.
I skrivande stund ligger katterna där uppe med Spike.
Vet inte hur de lyckades ta sig upp men de älskar att ligga högt där uppe :)

Får se om det blir imorgon eller söndag så tänkte jag börja skriva lite om det ni ville,framtiden osv osv.
Just so you know.

Töjde labret till 8mm idag så det går framåt :)
Yaay!


Oh well,mycket mer än så har jag inte att komma med.
Dröm sött//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Thina

detta har inget med inlägget att göra, men måste fråga eftersom jag vet hur många som läser din blogg, hur får man många läsare? hur gjorde du?

blev tipsad om det här blogg-ping å gör det efter varje inlägg, men vet inte om det hjälper.

finns det andra sätt (mer än att tjata öronen av folk å skriva in adressen var man än är på internet) som kan locka läsare?

fick ju lite gratis-reklam av stefan sundström å då small det till, vill ju upp i såna siffror igen.

2012-02-11, kl 20:04:50
URL: http://aspie.blogg.se/
Skrivet av: Starsprinkle

Thina

Du,jag har ingen aning faktiskt,haha :-P

Tyvärr.

2012-02-11, kl 20:54:11
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Skrivet av: Madde / Mamma och blivande fröken

HAHA, förlåt men jag sitter här och skrattar så tårarna rinner (bildhumor). Hemskt så klart att han ramlade men jag ser det framför mig och då kan jag inte hålla mig. Haha

2012-02-14, kl 09:04:17
URL: http://www.saramadeleine.se
Skrivet av: ullis

Förlåt.... det var inte meningen att glömma mitten delen till sängen.......fniss..

2012-02-15, kl 14:59:41


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0