maila mig!

Till anonym som kommenterade nu på morgonen den 7e.
Jag har läst din kommentar.
maila mig snälla du.
[email protected]

Här kommenterar du:
Skrivet av: Anna

Hej Hella!

Har lite funderingar. Jag har skrivit till dig om panikångest och social fobi förut..

Funderar, hade du dessa problem när du var gravid? Blev det bättre eller sämre under graviditeterna??

2012-02-08, kl 15:42:21
Skrivet av: starsprinkle

Anna



Det har vart samma crap när jag vart gravid.

Vissa förbättras det för och vissa försämras det för.

Om jag inte minns helt fel så hade jag det jobbigare när jag var gravid.

2012-02-09, kl 09:31:36
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0