EN dag per år...

Igår blev det ordning & reda i mitt sovrum,hur gött som helst.
Min säng,en vanlig dubbelsäng med ram,är så stor liksom och har hela tiden stått i mitten av rummet så det har inte vart mycket till yta där inne.
Tog mig i kragen igår och började plocka ihop allt crap o stallde ut det i vardagsrummet sålänge.
Så fick M hjälpa till att knuffa o vrida sängen.
Tung som as är den...Huu.
Nu står den med ena långsidan intill väggen vilket blev hundra ggr bättre.
Visst jag får klättra över Majki (när han är här) för att komma ur sängen men det spelar ingen roll.
Sen är det ju rätt bökigt att komma åt att städa där under men jag kryper ändå alltid runt på golvet när jag dammsuger och skurar så... ^^
Flyttade runt de andra möblerna lite mer oxå,så det blev miicket braau iaf :)

Imorgon är det 'Alla hjärtans dag'.
Det gillas.
Att det blivit ett kommersiellt jippo kan jag inte bry mig mindre om.
Vi behöver en dag per år (minst) då vi visar lite extra kärlek.
Visst,det borde vara så precis varenda dag men så är det inte för de flesta.
Så som sagt,EN dag per år med lite extra kärlek...för både ens käresta samt vänner och familj,så det så.
Har köpt något litet åt M <3

Bara för Leeloo blev übersöt i min peruk ^^



Här kommenterar du:
Skrivet av: Elin

Jag ska spendera alla hjärtans dag hos min psykolog jag XD Haha



Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0