Albino

Onsdagskväll och jag ska snart kliva in i duschen.
Brynolf ligger i en burk bakom mig och äter.
Råttorna utfodrade.
Omran ska få strax,ger han så sent som möjligt för den jäkla Prutten tar sig in i hans 'restarurang' (banankartong med urklippt ingång) och käkar upp hans mat.
Dumma katt.
Katter fått etc etc etc.
Sniglarna ligger fortfarande i ide,skittråkiga är dem.

Storebror var här en sväng idag,supertrevligt att få se honom oftare nu när han bor nära. :)

Blev lite städning...

Usch vad tråkig jag är.
Har inte sminkat mig på skitlänge nu.
Går bara runt och ser ut som en albino med mina ljusa ögonfransar,skitfult är det.
När jag har råd ska jag kosta på mig att färga dem åtminstone.

Oh well,nu duschen//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Thina

Min förra hund käkade kaninmat...han snodde kaninens mat i buren...undrade lite vad fan han hade ätit närhan bajsade....sen såg jag honom stå och äta...knäpp hund...låter som din katt är lika knäpp ;-)



2012-02-16, kl 16:00:20
URL: http://thinas.bilddagboken.se


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0