Innehåll...Behöver hjälp!?

Snörvel snörvel.
Nu är alla här hemma förkylda,hej och hå.
Leeloo är bättre dock,skönt det.

Funderar....
....
....
Bloggen är tråkig,riktigt tråkig.
Kommer inte lägga ned alltså,skulle aldrig falla mig in.
Tänkte däremot om man utöver de vanliga vardagliga inläggen skulle ha nåt särskilt att skriva om.
Nåt speciellt ämne/tema varje gång för att få mer liv i skiten.
Vad tror ni om det?
Kommentera gärna så jag får veta om det är något jag borde köra på.
Och gärna ämnen oxå...
Come on now folks!
För denna blogg must come aliiiive again!!!! :D

Igår var det dags att tvätta,orkade egentligen inte men wtf,det var ett måste.
Så knallade jag och Majki bort till Netto för att införskaffa lite nödvändigt och icke nödvändigt.
Bland annat balsam med doft av smultron,yumm yumm.

Installerade en till lampa i dubbelterrariet så vi får upp värmen mer...
Ena urmet har blivit lite förkyld stackaren.
För övrigt har vi fått igång en matvägrande Ruther (rutpyton) och det känns awesome :)
Yay!

På kvällen gick Majki bort till lillebror min för att hjälpa honom skruva ihop hans nya Malm säng från Ikea.
Medans de hölls med det satte jag igång och gjorde en tacokryddad köttfärs/pastagratäng med massa ost,omnomnom.

Nu är klockan strax åtta denna måndagsmorgon,spike ska knalla bort till skolan och jag ska vakna till liv mer.
Svårt idag känner jag.
Så trött och seg i hela kroppen.

Oh well.

Take care//hellA

Btw - råttor finns till salu.
De ljusa är inte vita,blixten som dummar till det.
De är champagnefärgade med vitt över ansiktet.

Som sällskap eller som foder.

Här kommenterar du:
Skrivet av: Pia

kanske mer om vardag som relativt ung mamma, eller ja du var ju ganska ung när du fick första. Eller mer om dina reptiler... och andra djur. Omran är söt, så han läser jag gärna om :-) Eller framtidsplaner och drömmar?!

2012-02-07, kl 08:18:19
URL: http://vridnamoralkakor.wordpress.com/
Skrivet av: Teresia

Hej.. skulle vilja läsa om hur du tänker dig framtiden, och hur det kommer sig att du inte jobbat eller studerar nu. Har förstått att du har social fobi, men kan du berätta mer om det, och vad som hindrar dig från att ex läsa utbildning på distans? MVH Teresia

2012-02-07, kl 11:44:02
Skrivet av: Evelina

Jag skulle gärna läsa mer om dig o vad du tänker om livet, din yrkesframtid, din framtida försörjning osv. Hur du försörjer dig nu o vad dy tycker om det, hur du upplever det svenska systemet. Hur du upplever socialtjänsten. Och även om sex såklart men det kanske finns vissa begränsningar kring just det.

2012-02-07, kl 20:50:30
Skrivet av: starsprinkle

Tack hörrni,mycket bra :)

2012-02-07, kl 21:09:56
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Skrivet av: Veronica

Jag som läst din blogg väldigt länge, är väl 6 år jubileum i år eller 7?, tycker att alla förslag som några kommit med har du redan förklarat tyyyyyyysen gånger, men förstår givetvis att andra som inte vet är nyfikna. Och med det menade jag inte något negativt utan bara att du redan berättat om varför du inte jobbar, KBT:n, fobierna och det där förut bara man går bakåt i din blogg.



Jag skulle vilja läsa om dina djur, vad du skulle vilja ha för djur om du hade möjlighet, tidigare erfarenheter/minnen (rota igenom din hjärna och vända den ut och in ;-) ), musiktips, dagens outfit någon gång (gillar dina kläder!), tips på piercings/tatuerings tjoffs. Och så skulle jag också vilja höra om dina framtidsplaner för dem har väl ändrats nu när du har Majki.



Sen när vi ändå firar 6 års jubileium så kan vi väl ta i och du kan skriva om just det, mer eller mindre som du själv känner, om du nu känner för det.



Sen mer bilder på dig och dina fina ögon vore inte alls fel!!



Kram :)

2012-02-08, kl 22:30:01


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0