Analsex - ja eller nej!?

julgardinerna togs äntligen ned igår,whoop whoop.
Det var på tiden I belive.
Har nu världens sötaste spökgardiner i köket.

På Spikes rum blev det svarta och Leeloos rum fick prinsessaktiga i spets som är vita och rosa,allt i hennes värld ska ju helst vara 'prinsessigt'.

Haha måste blivit lite smått 'pranked' nyss.
Var nån pensionär som ringde på terrariet jag har till salu.
Han ville ha vandrande pinnar i det men visste inte vart man köper såna.
Jag föreslog att en petbox funkar bättre till pinnar.
Han undrade om man kan ha de på sin motorcykel.
Ofta liksom.

Jag och Majki babblar alltid om precis allt och inget.
Igår blev det massa prat om analsex och att de flesta tjejer han vart med inte gillar det alls.
Jag blir förvånad faktiskt.
Varför så anti buttfuck liksom?
Är det så att merparten av tjejer rent allmänt inte vill ha analsex?
Hjälp mig med mina funderingar här hörrni.
Kille som tjej (fast det e nog inte många killar som läser min blogg men ändå).
Gillar du analsex?
Om inte - varför?
Rädd att det ska göra ont?
Rädd att det ska komma bajs på killens kuk?
Tell me,jag är nyfiken!


Nu ska jag röka sen krypa ned en stund under täcket igen.

På återséende!
//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Lalle

jag älskar analsex :)

haha jag tycker det är skönare än i fittan :P XD LOL

nej man gör ju rent rumpan innan man har sex :P



//Lalle

2012-02-08, kl 09:23:28
URL: http://lalle87.bloggplatsen.se/
Skrivet av: MansonDust

Det går i perioder. Just nu är jag "nej", men inte för att det gör ont. Jag vet inte.. det bara känns "nej, orkar inte" just nu ang. det. ;-) När jag är gravid brukar jag dock älska det. Vet inte varför! Blodflödet kanske. ;-)

2012-02-08, kl 09:46:13
URL: http://mansondusts.blogg.se/
Skrivet av: Dani

Jag ÄLSKAR analsex. Och som tur va så gör min sambo det med =D

2012-02-08, kl 10:17:28
Skrivet av: ki

Jag hade ofta det förr men har slutat helt med det nu, det gör ont, är inte skönt. Och det viktigaste det är skadligt. Läs på lite om hur du kan ta skada av det.. det är till för att komma ut saker där inte in..

2012-02-08, kl 11:04:12
Skrivet av: Jixi

Gillar inte analsex! Min första kille var jääävligt hårdhänt, kass på förspel och trodde sig veta bättre om vad jag tyckte var skönt än jag själv och det förstörde hela grejen. Det gjorde inte direkt ont men det var verkligen inte skönt eller trevligt så jag har inte haft lust att testa igen.

2012-02-08, kl 11:07:17
URL: http://killercandytick.blogg.se/
Skrivet av: Mli

I like it:)

2012-02-08, kl 11:24:07
URL: http://galgbacke.blogg.se/
Skrivet av: Emma

Rädd att det kommer massa boooop och att jag spräcks av gästboken min man har :)

2012-02-08, kl 12:33:51
Skrivet av: Anonym

För att det GÖR ont, even with lub...

2012-02-08, kl 12:51:46
Skrivet av: Thina

har aldrig testat, å kommer aldrig göra det heller. min röv är exit only

2012-02-08, kl 13:36:59
URL: http://aspie.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Analsex ger mig nada, förutom sveda :-P. Nä men seriöst så gör det ganska ont i början men jag tycker inte att det bli skönt, känns bara mysko. Hade det varit skönt för mig så hade jag nog stält upp på det lite oftare. Det får bli b-day sex för maken

2012-02-08, kl 15:29:33
Skrivet av: Anna

Jag VÅGAR inte prova igen med min sambo då jag hade det med min förra sambo och det gjorde fruktansvärt ont

2012-02-08, kl 15:38:40
Skrivet av: Anonym

Snopp i rumpan slutar alltid med att jag blöder och får ont, men ett finger i tvåan är däremot skönt när man ligger.

2012-02-08, kl 15:58:25
Skrivet av: E

Har aldrig testat men ett finger gillar jag. Känns dock lockande men min sambo är inte sugen. Kanske testar nån gång... det måste man ju nästan göra.

2012-02-08, kl 20:06:25
Skrivet av: pilli

Hehehe analsex :love::love::love::love: suuuuuuper nice ju :-d I LOVE IT!!!!

2012-02-08, kl 21:48:02
Skrivet av: L

Jag vill inte och kommer aldrig att testa, för jag vill inte bli analinkontinent (it happens!) + att jag inte vill ha någon annans kroppsdelar i ett hål där jag bajsar. Och min sambo tycker det är äckligt.

Exit only. Sen om andra gillar det är det ju deras ensak, men jag tycker inte det är ett dugg konstigt att INTE vilja ha analsex.

2012-02-09, kl 07:38:58
Skrivet av: L

... Och jag fattar heller inte grejen med att killar vill ha analsex men vägrar prova själva. Same shit, bokstavligt talat. Att jag får kuk i röven är EXAKT detsamma som att HAN får kuk i röven. Så får jag inte köra upp en dildo eller gurka i hans röv så är det verkligen helt uteslutet att han får köra upp något på mig.

2012-02-09, kl 09:31:29
Skrivet av: ★ M a n s o n D u s t - barnklädestokig fyrabarnsmamma med genustänk ★

Jag spyr med munnen, har mens i muttan.. så exit only håller inte. :-P

2012-02-09, kl 09:44:43
URL: http://mansondusts.blogg.se/
Skrivet av: SarA

jag måste bara kommentera, och det är från min egna sida och tankar..

jag älskar anal sex, all sex i huvudtaget.. blir konstig om jag inte får ha sex på ett tag, antar väl att jag är ett sexfreak mer eller mindre..

tycker inte det är så farligt med analsex, det är ju liksom samma sak att ha det i analen som i fittan men att det är i ett annat hål.. men jag vill inte alltid ha det, utan det är bara vissa gånger, rädd att det ska komma skit på snoppen? det är väl kanske till och från kanske, man försöker ju vara ren där och då är det ju inga bekymmer men annars kan det väl vara det. :)

2012-02-09, kl 22:50:19
Skrivet av: L

MansonDust- Vadå "håller inte"? JAG är av åsikten att saker endast ska UT där... Vad håller inte? Gud vad dumt.

2012-02-10, kl 07:45:27
Skrivet av: Thina

mansondust: att spy är naturligt (för att undvika att dö av matförgiftning) men det är även naturligt att maten går ner den vägen.

att ha mens är en förutsättning för att kunna få barn, och barn skapas (oftast) genom hetero-sex dvs är det oxå naturligt.

analen har på människans kropp endast EN naturlig funktion, nämligen att göra sig av med avfall.

det finns lixom en orsak att man måste använda massor med glid om man inte vill bli skadad, det är inte meningen att något ska in där.



sen får folk gärna ha analsex om dom vill, det berör inte mig, men om det är något resonemang som "inte håller" är jag rädd att det är ditt. :P

2012-02-11, kl 15:43:19
URL: http://aspie.blogg.se/
Skrivet av: vixie

hej!

nej de här med analsex är inte min grej,har testat men aj vad ont de gjorde så har inte velat haft de igen efter de men dömer inte heller dom som gillar de. kram :)

2012-02-22, kl 23:49:58
URL: http://vickie.devote.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0