En annan Hellablogg.

Tänkte bara göra er uppmärksamma på en sida som heter 'Decibell.se'
En bekant som håller i den sidan och jag bloggar lite för dem.
Handlar dock bara om musikrelaterat.
Så är ni nyfikna på vad jag har att skriva om det klickar ni på länken där uppe...sen där till höger inne på sidan finns en bild av mig,klicka på den o ni har kommit till min blogg där.
Alternativt bara klicka på denna länken : rockbilder.com/hella
Det är inte två olika sidor...det hette rockbilder innan det bytte till decibell rätt nyligen.


Jaja,det var allt för mig denna kvällen.
har vart sen seg dag.//HellA

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0