Fynda skallar!

Igår eftermiddags knallade jag bort till Netto för att handla lite i sällskap med Björn & Spike.
På vägen dit går man förbi Röda Korset o där i fönstret såg vi några skallar så jag rusade in o skyndade mig bort till dem.
Kollade prislapparna o blev helt woow,awesome!
Billigt.com typ.
Var tvungen att ha dem,samlar på skallar!
Den mindre skallen kostade 20:- och den större 50:-
Love it!


Den större måste vara typ en älg eller dovhjort?
Den mindre har jag ingen aning om.
Någon som tror sig veta?
Nu måste jag bara klura på hur jag ska få upp dem på väggen eftersom de inte är monterade på nån platta som de andra jag har.

Idag är det mer städning hos morsan som står på schemat.
Imorgon blir flytten av :)
Vad kul för dem.

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och glo lite film med hjärtat.

//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Malin

Kedjor runt hornen, så hade vi på våran oxeskalle. Skitsnyggt :)

2012-01-31, kl 17:50:33
URL: http://onewayforward.blogg.se/
Skrivet av: Anna

Ingen expert alls, men den större ser med ut som typ en ren och den mindre ett litet älghorn =)

2012-01-31, kl 22:46:15
Skrivet av: Carro

Det mindre hornet är ett älghorn (fast det är upp och ner på bilden, hornen ska peka nedåt) Det större är dovhjort säger min inbitne jägarsambo :-)

2012-01-31, kl 22:52:11
Skrivet av: P

Den mindre är en liten älgtjur och den större än riktigt fin dovhjort säger jägaren P.

2012-01-31, kl 23:41:53


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0