Jag är en elektrisk banan!

Mitt hår blev awesome! :)
Dock blev det inte bara en slida (slinga,läs igår för att förstå) utan även resten av barret.
Allt det blonda förvandlades till UV aktiv 'Electric banana' från 'Manic Panic'.
LOVE!
Ute i dagsljus lyser det som fan!
Kolla skillnaden liksom:
Totalignorera att jag är supericketillfixad och sunkig...


Älskar håret,kommer bli ännu finare bara jag orkar fixa till det. :)
Hade vart blond tillräckligt länge.
Vad gör man inte för sin karl ;)
Haha.

Var upp till morsan med kids o Majki idag med.
Fy fan vilket skitgöra det är,inte ett dugg ballt.
När jag står där och gnuggar bort massa fett,smuts och annat crap så tänker jag på hur dum man (jag) egentligen är som inte typ 2 ggr om året (minst) drar igenom hela lägenheten och gör en riktigt grovstädning.
Då när man ska flytta så är det inte lika förbannat jobbigt.
Men det blir ju inte av.
Borde sätta upp en viss månad varje vår och varje vinter kanske...som man faktiskt drar tummarna ur röven och gör det.
Nästan så jag borde skriva lite i kalendern bara för det.

Mycket mer än så har inte skett denna onsdag.
Sålt lite broderier till en tant..
Plockat.
Bytt hos råttor.
Ja,sånt där allmängöra.

Och nu ska jag hälla upp ett glas must och ta en cigg.
Godnatt//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Gunxtha

Nä men...... Nej :-(

2012-01-26, kl 18:39:43
Skrivet av: Charlotte

Haha- städar bort fett och smuts gör man väl hela tiden! Alltså, torkar man bort varje gång så slipper man storstäda och har fräscht jämt...inte bara två gånger per år väl?:-)

2012-01-26, kl 18:53:29
Skrivet av: starsprinkle

Gunxtha Jo men.....jo :-d



Charlotte

Haha,jaa klart,fast nu tänkte jag mer som fett på sidorna av spisen och liknande grejer.

Jag drar iaf inte fram spisen när jag städar ;-P

2012-01-26, kl 20:48:29
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Skrivet av: Charlotte

Nähä, det gör jag ganska ofta:-D

2012-01-26, kl 23:29:26
Skrivet av: Thina

kan hålla med om att man borde göra en sån riktig städning ibland! Som typ nu när vi köpte ny kyl och det va svartmögel bakom...hade man haft som vana att dra ut kylen ibland hade man ju sett det innan det blev så mycke. fast kylen gick inte att rubba..så det hade varit omöjligt...men nu är det ju sjukt rent där..

resten av lägenheten möblerar jag ju om ibland så då blir det ju städar, men aldrig bakom spisen och sånt ...det va en fördel när man va yngre och flyttade en gång om året...då blev det aldrig så skitigt...kom på det första gången jag bodde längre i en och samma lägenhet...finns fördelar med att flytta...fast det är sjukt jobbigt...



ditt hår är sjukt coolt nu! Jag har fan fått ändra uppfattning om gult helt ju, innan hade jag aldrig trott att det kunde va snyggt, men du har överbevisat mig!

2012-01-27, kl 15:33:17
URL: http://thinas.bilddagboken.se
Skrivet av: HannaStar

Himla häftigt håret vart snyggo ^^

2012-01-29, kl 23:12:51
URL: http://hannastar.blogspot.com


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0