Pokerkväll,öl & tattoo's.

06.30
Hoppas ni haft en fin nyårsafton!
Vår var helt okey,blev däremot inte som vi hoppats på men det funkade ändå.

Tror minsann att jag i skrivande stund börjar bli lite smått bakis..
Vart uppe sen nånstans runt 04,vaknade av att jag vred o vände mig som en galning så jag klev upp.
Slog igång tv'n o 'The Core' var på,den gillas så jag la mig till rätta i soffan med julmust o chips :p

Oh,blev en lång paus där.
Nu är det kväll denna söndag den 1a januari
Klockan har hunnit bli 18.27
Lillebror & Majki spelar 'guitar hero' medans kidsen sitter i soffan o hejjar på typ.

Well.
Igår var vi upp hos morsan o käkade.
Samma käk som vid jul.
Det kör vi alltid på.
Julmat både jul och nyår.
Ääälska mammas frestelse.
Hon gör den entligt ett annat recept,det har de alltid gjort i min släkt.
Vette fan om jag nånsin smakat en klassisk jansson faktiskt. :p

Efter vi svullat i oss och blivit alldeles för mätta så knallade vi hemåt.
Fixade till mig,öppnade en första öl för att sen dra bort till Sandberg o spela lite poker sen öla på Mc klubb :)
Det var riktigt trevligt att spela poker,det var dock första gången som jag spelade just 'Texas hold 'em' så det gick inte så överdrivet bra för mig,haha.

När vi sen skulle vidare till mcklubben så fick vi veta att det bara var stammisar som fick komma in,så det sög ju rätt hårt.
Vi följde Sandberg dit för att sen ta en taxi hem,det var iskallt ute nämligen.
Slog igång en film när vi kommit hem o hoppat i mjukisarna,sen lite porrande o sen soooova :)
Funkade fint.
En helt okey nyårsafton.

Imorgon åker Majki hem,blargh var tråkigt men men,så är det att ha förhållande med ett bajsigt jävla avstånd.
Och på tal om honom,i tisdags gaddade han sig.
Blev supernajs.
Gjordes av en privat tjej i Örebro.
Se -

Ska se om jag har råd att gå till henne i slutet av månaden.

Nu ska jag utfodra råttor och igelkott,så återkommer jag imorgon.

Puss på er och hoppas ni alla får en fin start på det nya året!*

Här kommenterar du:
Skrivet av: BloggMamman

Låter som en trevlig kväll! Är det förresten en riktig igelkott? Är inte de fridlysta?

2012-01-01, kl 19:57:53
URL: http://bloggmamman.com
Skrivet av: Maria

har du en igelkott hemma,i lägenheten?

2012-01-01, kl 20:49:07


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0