Turkkörning & tjocka djur.

20.45

Åhh,allt känns sådär superduperfräscht!
Gällande datorn alltså.

Fick verkligen inte bort viruset på ett enda sätt så jag sparade det jag behövde sen formaterade jag om hela skiten idag.
Och nu kör jag med Windows 7 ,kommer nog ta några dagar innan jag vänjer mig för jag har kört med XP PRO i alla år!
Jobbigt att vänja sig vid nya saker ju ^^
Än så länge gillar jag det iaf och festligt med 'gadgets' på skrivbordet :)
Och 'fästisar' är ju som gort för mig som måste skriva lappar för ALLT så jag kommer igåg.
Det är som 'post its' på skrivbordet,awesome.

Jag är ensam hemma,riktigt lugnt,bara jag & djuren.
Enda som låter är massa råttor i köket och mitt kärnkraftverk till dator.

Runt 13 idag så tog jag med mig barnvagnen och knallade bortåt för att möta morsan,lillebror och Spike.
Vi gick till Röda Korset då jag skulle kånka hem en fin hylla som jag betalade för igår men fick inte med mig den då.
När man inte har bil så 'turkkör' man hem det som Marie så rart säger ;)

Allt går bara man vill ;)
Pejjade bara 30 spänn för hyllan,ett kap tycker jag minsann.
Lite repig var den men det bryr jag mig inte om.
Har den i sovrummet med mina smycken på tills mitt badrum blir renoverat om ungefär hundrafyrtiosju år Hallbo!!!
Well well,det är så kul när man tar in nya möbler till hemmet eller möblerar om osv för då är katterna sjukt nyfikna och ska vara med till hundra procent.
De tycker att det är superspännande :)
Sötfisarna.
Se bara nu när vi kom hem med hyllan liksom,haha.

Hittade förresten en fin vårjacka till Spike och en svart kortärmad skjorta till mig oxå,gött gött.

Fikade lite, sen satt jag och fixade med mappar och installerade program i datorn.

Nu under kvällen fick jag hem fler råttor.
4 styckna och två burar.
Råttuppfödning deluxe,asbra.
Jobbigt att ha dem dock tycker jag,men skönt att alltid ha mat hemma till ormarna,så det jämnar ur sig.
En av hanarna jag fick hem idag är jättestor och tjock,så jäkla söt och go.
Han är visst tam oxå så honom ska jag lätt mysa med.
Jag har en förkärlek till tjocka djur,hihi.

Nej fan,det här inlägget har tagit mig en timma exakt nu för jag gör tusen saker samtidigt så nu avrundar jag.
Tillbaka imorgon :)

Nattinatt//HellA


Här kommenterar du:
Skrivet av: Thina

hur är windows 7 då? jag kör ju vista å det e ingen höjdare kan jag säga, men kan ju inte installera xp på den här bajsdatorn

2012-01-23, kl 06:14:38
URL: http://aspie.blogg.se/
Skrivet av: starsprinkle

Thina jo,jag gillar det fan,mycket bättre :D

2012-01-23, kl 11:19:10
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Skrivet av: Felicia

Så jäkla sött med katterna, haha. Påminner mig om denna bild: http://www.weddings.co.nz/yabbfiles/Attachments/crazy_cat_lady_organizer.jpg

2012-01-24, kl 22:08:00


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0