Stoppa upp i röven!

Fick in ett riktigt bråkigt virus i datorn igår.
En lurig grej som kallade sig 'Windows Home security center 2012'.
Den kallar sig lite olika beroende på vad man har för operativsystem.

(lånade bild från google)

Helt plötsligt fanns det bara där.
Blockerade mina program,tillät mig inte göra vad jag ville etc etc.
Nu på morgonen här efter att ha följt en 7 sidor lång instruktion hur man går till väga för att få bort det så är datorn ren igen,tror & hoppas jag :)
Fick in skiten efter jag bytt virusprogram till ett som jag faktiskt köpte!
Tänker ta bort 'Norman' skiten o be dem stoppa upp räkningen i röven och fortsätta köra med gamla AVG,Kaspersky eller Avira.

Igår rotade jag fram alla mina pärlor och hällde upp.
Har tänkt börja pärla igen HUR länge som helst men har inte riktigt fått ut tummen ur röven.
Ska pärla några fler glasunderlägg och bara lite allmänt fina figurer :)

Ska fortsätta plocka lite här nu.
Sen är det tvätta som gäller.
Majki åker hemåt idag oxå och annars händer det väl inte så jäkla mycket mer.

//HellA

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0