Han är ond.

Godkväll,godkväll.

Min storebror Micke är dum!
När han var här under jul visade han mig ett spel på fejjan där man ska skjuta bubblor.
Spelat många versioner av det spelet innan och gillar det men fan,detta blev jag helt fast vid.
Jävla 'Bubble witch saga'.
Så ville Majki testa häromdagen o han blev också fast.
Micke - du är ond,du har fått två oskyldiga människor beroende ^^

Idag åkte hjärtat hem till Trollhättan.
Jag har mest städat samt druckit en kaffe med mamma som var här en sväng.
Leeloo har mest lekt med Maries barnbarn Joni (jonathan) och Spike har umgåtts med sin vän Hampus,som även sover över här inatt.

Jag ska strax krypa ned under täcket tror jag minsann,klockan är rätt mycket o kidsen har en förmåga att vakna tidigt.
So well,nattinatt//HellA

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0