Toksöta komplimanger :)

Mina fingrar är helt torra och fnasiga efter allt rengöringsmedel och allt vatten.
Smart jag är,kunde ju faktiskt ta med mig handskar,får göra det nästa gång.
Imorgon tar vi dock ledigt från städandet lite.
Och på tal om städningen....satans kuksvårt det är att få bort allt ingrott smuts från ett ugnsgaller >_<

När jag knallade bort till morsan i eftermiddags så gick jag förbi tre arbetare som stod och drämde ned pinnar i marken ...Fick toksöta komplimanger av den ena trots att jag var osminkad och allt.
Kändes bra då jag haft/har riktiga fuldagar sista tiden ;)
Blev lite glad där.

Nu är det kväller,jag e rätt trött,ska nog ta en dusch o sen lägga mig.
Om jag orkar,annars får duschen vänta tills imorgon.
Jupp jupp//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Anna

Lägg gallret i Coca Cola, låt ligga nån timme och använd sen stålull. Det tar bort allting

2012-01-27, kl 08:49:53
URL: http://gyllan.blogspot.com


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0