ommöblering.

Oh,igår spenderade vi några timmar med att möblera om här inne i vardagsrummet och det blev så mycket bättre.
Känns luftigare på nåt sätt trots att jag har mycket möbler etc.
Fräschare,trevligare osv :)
Bara lite backdrops osv som ska upp på vägarna så är det klart.
Sen ska ett nytt terrarie till Brynolf in idag,så jag vette fan vart jag ska göra av fåtöljen som står nu där det ska stå.
Oh well,det löser sig.
Och nej,jag har inget jäkla designerhem men jag trivs som fasen,aj lajk itt!



Henke sov här inatt,han lånade en madrass och sov inne hos Spike så Leeloo blev värsta glad :)

Idag händer inte mycket mer än att vänta på terrarium,flytta över ormar och sånt.
Japp,det var väl det ^^

//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Johanna

Du skriver att du inte bor i ett designhem, jag säger "prisa gudarna". För vem vill egentligen bo i ett omysigt hem? Det ska ju märkas att det bor folk där. Jag älskar min lilla lägenhet som är galet långt ifrån att vara designhem.

2012-01-31, kl 21:08:11
URL: http://divinemadness.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0