Besök och möblering.

Kände mig riktigt låg under morgonen,förmiddagen och en bit in på dagen.
Tänker,grubblar,känner.....
Försöker ta en dag i taget.
Vänta på att det ska kännas lättare i hjärtat.
Tidig eftermiddag gick jag o handlade lite med mor och bror så lyfte det lite iaf.

Käkade lite rester av kålpuddingen sen kom Gurkan,en kompis som jag inte umgåtts med på säkert 3 år eller nåt.
Han hade några timmar att slå ihjäl och undrade om han fick komma på kaffe.
Sure.
Snackade skit och sörplade kaffe.


När han drog sig vidare påbörjade jag och Leeloo rensning och städning av hennes rum.
Så möblerade jag om lite där inne också,blev mycket bättre :)
Det var svettigt I tell ya.


Spike sover borta hos Hampus andra natten.
De hade haft supermys med bärplockning och grillning :)

Just ja,på tal om ingenting,jag har skaffat 'instagram' så om någon känner för att följa mig där heter jag 'Starsprinkle84'.

Adjö/HellA
Härligt.

Här kommenterar du:
Skrivet av: Tina

Sikken söt kille =0)

2012-07-24, kl 22:21:19


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0