bygga?

När den värsta hjärtesorgen lagt sig kanske man skulle försöka fokusera på sig själv,bygga självförtroende och sånt.
Men hur gör man det?
Det ska jag fan googla.

Här kommenterar du:
Skrivet av: Emma

Träna! Det gör susen för mig, släpper lös goa endorfiner. Alltid när jag är nere så hjälper det.

2012-07-22, kl 22:37:21
Skrivet av: Maria

Du har allt det där,men fattar nog inte det.Kastat på dig,japp!!Börja med att förstå dig själv,när du gjort det så vet du:)!!!!

Svar: nu förstod jag tyvärr inte riktigt.
Starsprinkle

2012-07-22, kl 23:28:37
Skrivet av: kolin

Ställ dig framför spegeln varje morgon och tala om för dig själv hur bra du är. Det hjälper... i förbifarten kan du tala om för dig hur snygg du är också så ska du se vilken skillnad det blir efter tre veckor. Det finns mängder med studier i den psykologiska forskningen som bevisar resultat med den metoden. Kör på!!!
K

Svar: har funderat på det många ggr men skulle kännas wierd.Fast jag måste nog nästan pröva :)
Starsprinkle

2012-07-23, kl 17:57:28


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0