Fest & bilder.

Hade en jättetrevlig kväll igår.
Jag och Dizzy fick skjuts bort till sandberg i hennes fars Oldsmobile,damn så mysigt!
Tog någon öl innan vi knallade bort till Johan.
Extra kul att träffa Markus och Dakke som jag lärde känna på förra årets grillfest :)
Så satt vi där ute under ett sånt partytält och ölade,skrattade och snackade strunt.
En jäkla massa mygg var det som var irriterande så jag lär ha bett nånstans annars vore det konstigt.
Myggorna fick heta bland annat Berit och Einar men så påpekades det att det vara är honorna som suger så killnamnet fick försvinna ^^

Jag ville ha Dakkes duff t-shirt...
Han sa att jag får den idag om jag doppar mig i poolen..
GAAAH,iskallt ffs!
Så det e väl bäst jag tar med mig ombyte ifall jag skulle våga,haha.
Vill ju ha den!

Oh well,här får ni några bilder.
Lär ju fota mer ikväll.
//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Ann-Mari

http://epla.se/handlaget/produkter/497102/

Hittade denna och tänkte på dig :)

Svar: oh,den var fin!
Starsprinkle

2012-07-14, kl 11:15:53
URL: http://astridbosse.blogg.se


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0