Klagande...

Nyss förberett middagen.
Det händer ofta..*host & harkel*... nää det händer aldrig.
Men jag är sur och depp så jag var tvungen att sysselsätta mig med något.
Så jag skar upp falukorv,skalade potatis och hackade lök.
Bara att fixa iordning sen,skönt.

Sur och depp är jag pga mina antidepp.
Måste hämta ut nya.
Trodde jag klättrat lite iaf på högkostnadsskyddsstegen (långt ord) så det skulle kosta kanske 700- eller nåt.
Men nope,jag låg på noll och medicinen kostar 1400:-
Jag äger inte så mkt pengar.
PISS!
Well,förhoppningsvis hittar jag någon att låna av annars vet jag inte....
Helt galet dyr medicin jag måste ha,faan!
Om jag haft lite framförhållning så hade jag kunnat kolla upp det tidigare och lagt undan pengar typ två eller tre månader.
men neeeheeeejdåååå,så långt tänker inte jag.
Jävla pucko!
Och pengar får jag om en vecka idag..en lång vecka..
Klarar liksom inte två dagar utan Cipralex,då sitter jag i ett hörn och gråter.

Jaja,nog med klagande...För nu iaf.

Nu ska jag bädda sängen//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Linda

Om du har så lite pengar kanske soc kan hjälpa till med medicinen?

Svar: nä,man får inga pengar av soc om man inte har soc i vanliga fall.
Starsprinkle

2012-07-13, kl 11:59:37


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0