Marinerade vitlöksklyftor & jag blir tjej.


Godkväll gott folk.

Patruska - TACK!

Idag var jag äntligen upp på byn och hämtade ut färgbomben från dig!
Tusen tack.
Det blev sån skillnad.
Var ju tvungen att prova här under kvällen.
Kolla före och efter,det blev rätt bra färgskillnad.


Nu vet jag inte hur många tryck man skulle trycka på pumpflaskan men jag tog så lite som möjligt så det ska räcka för de där är ju fan så dyra ^^
Mest vi var uppe på byn passade jag även på att köpa nåt speciellt schampoo för slitet hår samt värmeskydd.
Allt för att rädda mitt hår nu liksom.
Och titta,jag börjar bli tjej.....
Det vill säga - börjar lära mig platta håret ordentligt etc.
Jag har aldrig kunnat (eller vart särskilt intresserad) av såna 'tjejgrejer'.

Lite lustigt att håret ser ut att vara i olika färger på alla tre bilderna.

Oh well.

Hämtade ut paket med ponies oxå,så überfina är de.
Blev förresten blåst av min egen jävla facebookvän på hela 630:- vilket är mkt pengar!
Skulle köpa en kartong med diverse ponies etc,nu har det gått tre veckor och han totalignorerar mig.
Ska anmäla fanskapet.
Inte okej!!!

Oh på grillfesten som var...då fick jag för första gången smaka marinerade vitlöksklyftor.
Har  funderat på hur de små rackarna smakar men tänkte liksom att rå vitlök inte kändes särskilt lockande,starkt och...uhh.
Men saaatan vad gott det var!
Sen lördagskvällen har jag vart galet sugen på såna.
Så idag köpte jag mig en burk.
omnomnom!
under kvällen gjorde jag en stor sallad o hävde i hela burken,så nu står den i kylen och gottar till sig.

Nu är det tv tittande en stund//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Cim von Wowern

Men vilket jävla svin!! Ja anmäl för fan.. du kanske inte är den enda! :-O

Svar: oh yes,han ska anmälas!
Starsprinkle

2012-07-19, kl 08:25:48
URL: http://vonwowern.blogg.se/
Skrivet av: Annah

Fint! Vill du ha riktigt eldigt rött så finns en som heter 600 fire red! :)

Svar: tackar för tipset :)
Starsprinkle

2012-07-19, kl 10:09:55
Skrivet av: hannaa

Jag brukar ta 8-10 pump tror jag att det blir till mitt axellånga hår :)

Svar: oh då kan jag nog ta färre nästa gång :)
Starsprinkle

2012-07-19, kl 11:21:21
Skrivet av: Charlotte

Inte för att jag har ngt med d att gör men känns d inte onödigt att köpa ponnies för 600:- när du nyss inte ens hade pengar till medicin? Verkar som du lånar pengar ibland, jag hade aldrig lånat ut pengar till kompis/barn om d la pengar på onödiga saker...

Svar: Det var betalt innan jag ens visste att min medicin skulle vara så dyr.Men ja,det var räct puckat,jag kunde haft bättre framförhållning.
Starsprinkle

2012-07-19, kl 23:34:58
Skrivet av: Patruska

Jag har kort hår och har för mig att typ 6 pump skulle räcka. Kul att se att bomben gjorde sån stor skillinad!

2012-07-20, kl 11:38:57


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0