Ny skalle.

Just ja.
Storebror Micke och hans son Alex var här idag (igår med för den delen).
Idag hade han med sig en superfin skalle han lovat mig :)
En älgskalle.
Och den var ännu finare än jag trodde och den ska helt klart upp på väggen.
Men den är galet tung så jag vet inte ....Måste få hjälp med att borra,annars lär den ramla ned i huvudet på någon förr eller senare.


Några av skallarna jag har nu ska jag måla hornen på,måste bara få tummarna ur arslet till det.

På tal om något helt annat - jag har en sån otroligt fin son:



Här kommenterar du:
Skrivet av: thina

shit va snygg. nu är jag sjukt avundsjuk på dig. jag vill åxå ha älgskalle. skulle vilja ha ett uppstoppat älghuve åxå. hade vatt dö coolt :)

Svar: nja,uppstoppat huvud vette fan om jag vill ha.men själva skallen,oh så fin!
Starsprinkle

2012-07-25, kl 21:48:42


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0