Oops,jag gjorde det igen.

Hej och hå!

Sorry för 30 (?) likadana inlägg igår.
Blogg.se krånglade som fan och ville inte låta mig publicera så helt plötsligt har jag massvis av samma *suck*

Fick ett ryck i eftermiddags.
Plockade in alla grejer från balkongen.
Dammsög där ute och skurade golven.
La på duk på det lilla fula träbordet osv.
Fan vad gött :)
Får väl se hur länge golvet håller sig rent och fritt från alla de där små tusentals fröna som flyger runt..
Skulle behöva måla om golvet men Hallbo tillåter bara speciell färg...
Oh well.

Vart till Netto och djuraffären,behövde lite smått och gott samt syrsor till Milton.
Kom hem...färgade håret!
Jaaaaa,jag skulle inte göra det.
Jag har nog fan problem,jag tröttar så galet snabbt.
Kräks på frisyren och röd färg blir bara dassig.
Så det blev - tadaaa:

Svart funkar ju faktiskt till allt och är lättare att hålla fint,så jag hoppas hoppas hoppas jag kan ge faaan i att bleka,färga och förstöra håret nu.
Men jag måste tänka ut någon annan frisyr!

Dammsugade och skurade golven föär ett litet tag sen oxå,jag är så duktig så ^^
Och strax blir det träning så svetten lackar ;)

//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Peter

Fint ju. Riktig snygging :)

Svar: Tack tack :)
Starsprinkle

2012-07-27, kl 21:04:46
Skrivet av: Peter

;)

2012-07-28, kl 16:58:54


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0