Outsider?

Hey hey folks.

Jo,har ju inte bloggat något alls i helgen.
Lördagskvällen var jag inte borta på festen länge alls.
Det var trögt att komma igång och det var rätt trögt där borta med.
Sen började jag känna mig som världens outsider...
De andra skrattade o hade kul,jag kände mig mest malplacerad.
Dumt egentligen men så var det.
Så jag knallade hemåt efter några timmar bara.

Söndagen var jag massa trötter,haha jag är inte van vid att festa ffs ^^
En kompis var här och hjälpte mig med Spikes minilaptop,tog typ hundra år och ändå gick det inte.
och då är han ändå jävligt duktig.

Idag har jag njutit av åskan och regnet.
Dammsugit o skurat golven.
Spelat sims.
Och ja...lite sånt.

Haha wtf,jag hade massor att blogga om när jag satte mig här...trodde jag iaf.
Men det försvann.
Ska nog ta mig en dusch strax och vänta in morgondagen.
Ska upp på byn och hämta ut paket :)

Nattinatt//hella

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0