Ugly ugly + inbrott.

Godkväll på er kära läsare.

Vet inte om jag la in en bild här för lite sen på mitt überslitna hår?
Eller det kanske var i bilddagboken.
Well anyhow så är det galet slitet pga allt blekande och färgande jag hållts med.
Nu ska jag ju försöka låta det vara men damn vad svårt - jag känner mig jättetråkig.
Den fina röda färgen har redan blivit dassig och blek,jag ser för jävlig ut.
och frisyren.
Den var awesome direkt när jag kom från frisören,men nu...Oj..jag avskyr det.
Jag kan liksom inte föna håret,jag har vart en pojkflicka hela mitt liv..
Kan inte sånt där.
Men bla bla bla..det jag försöker komma till är att jag nu gör allt för att 'rädda' mitt hår.
Så snart jag får pengar ska jag köpa ricinolja t.ex,vet mängder av folk som det gett amazing resultat.
Jag har jag slutat använda schampoo,bara mängder av balsam.
Well well,den som lever får se....om det blir någe bättre.
Nä,kollade nu och jag hade inte lagt upp bilden här.
Kolla själva...


Tog med mig kidsen upp på byn tidigare idag.
Hämtade ut min bajsdyra medicin på Apoteket bland annat.
Sen hem och börja tvätta.
Så märkte jag att torktumlaren gått sönder *crap*
Samt att hänglåset på mitt källarförråd var borta och dörren var lite smått böjd eller vad man ska säga.
Jag vet inte om något fattas ännu,måste grovkolla men svårt när man har så mkt grejer.
Well,fick låna ett lås av morsan tills jag köpt nytt.

Snart dags att sussa känner jag.
Men ögonen är tröttare än kroppen.
Oh well,nattinatt//HellA






Här kommenterar du:
Skrivet av: Erica

Sov med hårinpackning i håret! silica brukar få håret att växa lite fortare också.

2012-07-12, kl 08:09:00
URL: http://liljeholm.blogg.se
Skrivet av: Patruska

Hella lilla, jag har en röd färgbomb som ligger här hemma och skräpar till ingen nytta. Jag skicka gärna upp den till dig. http://www.styleonline.se/visa_produkt.asp?id=11245
nyans 556

Svar: JAAAAA!Du är ju lite för snäll!
SÅ jävla gärna tar jag emot den!
Starsprinkle

2012-07-12, kl 10:05:36
Skrivet av: Thina

färgen på håret på bilen är ju fin :-) men kan du inte ta i toning så sliter det ju inte. typ directions sliter ju inte i sig, det är ju blekningen som sliter satan..
jag tonar underhåret bak för att jag inte vill ha bara svart men jag bleker det inte lika ofta som jag tonar. fast fördelen med att det är där bak är ju att utväxten inte syns som det skulle göra uppe på huvet.


Svar: ah fast sen den bgilden så är färgen dassig.
Starsprinkle

2012-07-12, kl 13:52:50
URL: http://thinas.bilddagboken.se
Skrivet av: Patruska

skicka mig din adress, så ska jag föröska posta i dag.

Svar: skickar adressen till din mail :)
Starsprinkle

2012-07-12, kl 14:11:51
Skrivet av: Therese

Har hört att hästschampo ska vara
Riktigt bra till håret!
Ska själv testa det till mitt slitna hår.

Svar: really?Måste googla.
Starsprinkle

2012-07-12, kl 15:16:16
Skrivet av: jässica

det funkkar även att sova med balsam i om man inte har hårinpackning. köp silikondroppar, finns olika märken och priser..

2012-07-13, kl 08:12:16
Skrivet av: Linda

Köp något klet eller olja mot frizzigt hår, har hört att hm ska ha en bra billig olja märket proffs tror jag d va :)

2012-07-13, kl 12:06:43


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0