upphostade lungor..typ.


Godkväll,godkväll gott folk.

Jag har spenderat hela helgen med att ta hand om sjuklingen som halvt om halvt hostat lungorna ur sig.
Har verkligen testat _allt_.
Helt galet att ingenting funkat!
Massa olika mediciner,husmorskurer etc etc.
Han är kvar här fortfarande,far hemåt imorgon så det har blivit en riktigt lång helg.

Till helgen blir det partaj!
Fan vad roligt.
Förfest på fredagen och ordentlig fest på lördagen.
Yaaaay!
Behöver parta av mig lite,ska bli riktigt kul.

Nu ska jag bara torka,nyss duschat...glo klart tv sen krypa ned i en renbäddad säng,lovely!

Nattinatt//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: M

Låter som lunginflammation!

Svar: Fast han har inte ont liksom.Det är en hemsk rethosta bara.
Starsprinkle

2012-07-10, kl 08:17:48
Skrivet av: Cim von Wowern

Blää.. så får jag alltid. En kraftig rethosta som sitter i i fleeeeera veckor. Man nästan spyr varje gång. En gång hostade jag sönder ett muskelfäste vid lungan, så K fick vända mig i sängen/ hjälpa mig upp för låg jag så låg jag, kunde inte röra mig utan att skrika.

Svar: men AJJ!
Starsprinkle

2012-07-10, kl 11:27:50
URL: http://vonwowern.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0