Zoras födelsedag.

Rätt jobbig dag idag med på tok för mycket tankar.
Sen att jag sover pissdåligt på nätterna och därmed blir lättirriterad gör ju inte saken bättre.
Krigat med Spikes pappa om diverse dumma saker *arg*
Så fyller min älskade förstfödda dotter Zora 7 år.
Helt galet!
Undrar hur hon skulle se ut och hurdan personlighet hon skulle ha.

Bilden är från häromveckan när Spike och Leeloo var ute och grejade vid graven.
Jag vill med ut dit,plantera lite fint.

Det känns faktiskt rätt overkligt att jag förlorat ett barn.
Att det faktiskt hänt.
Saknar henne!
Alltid!
Om någon undrar så dog hon i min mage när jag gått in i 9emånaden.
Efter massa tester och obduktion så visade det sig att det var en blodpropp som satt sig i moderkakan.
Och nej,jag har inga problem att prata om det.
Bara så ni vet. :)

Oh well,nu tvätta ansiktet och hoppas på en bättre dag imorgon//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Vickie

Jättefin grav. Det måste vara fruktansvärt att vara med om det du har varit. Beklagar verkligen. Kram

Svar: tack tack :)
Starsprinkle

2012-07-29, kl 07:45:18
Skrivet av: MansonDust ~ barnklädestokig fyrabarnsmamma

Ja visst känns det overkligt.. känns lite som en dröm. :-s

Svar: precis så.
Starsprinkle

2012-07-29, kl 20:19:47
URL: http://www.mansondust.nu


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0