Bedövar tungan.

Sitter med en varm kopp kaffe,inga fel.
Har faktiskt orkat dammsuga lite,skönt som fasen.

Min mamma är världens sötaste,hon kom ned till mig och tog hand om disken...Bara sådär.
Så gulligt av henne.

Så hjälpte hon Spike att städa inne hos honom sen hjälptes vi åt att plocka undan på Leeloos rum.
Egentligen ska de göra allt sånt själv men nu var det _för_stökigt.
Oh well.

Medans hon diskade hoppade jag ned i ett bad.
För omväxlingsskull.
Jag är ingen badmänniska,jag har inte ro till att ligga i vattnet och plaska.
Men nu orkade jag helt enkelt inte stå upp i duschen.
Det var skitskönt,iaf de första 5 minuterna sen blev jag uttråkad och tvättade av mig.
Men mjuk o go blev jag då jag hade olja i vattnet :)


Fick Strepsils av finaste Marie förut idag <3
De där äckliga 'Mucangin' jag har är ju värdelösa.
Står att de ska bedöva halsen men det gör de då fan inte,de bedövar tungan..en stund.


jaja,vilket nödvändigt inlägg.

Det här vill jag ha,så sjukt häftigt!




Här kommenterar du:
Skrivet av: Hannah

Åhh den va häftig vart finns den?

2012-06-17, kl 20:16:08
Skrivet av: starsprinkle

Hannah

Tyvärr ingen aning ^^

2012-06-17, kl 22:21:52
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Skrivet av: Lina

Heey! ville bara säga att jag är en tös på 23 år som läser din blogg. Den är helt awesome, innehåller allt en blogg, enligt min mening, ska ha. Kram! :love:

Svar: Vad kul :)
Starsprinkle

2012-06-18, kl 22:01:36
Skrivet av: Thina

mucoangin eller va dom hetter är läskiga...provade åxå dom en gång och ja tungan blev ju helt borta..men halsen gjorde minst lika ont...ska den bedöva halsen får man nog svälja den halvvägs eller nåt så den ligger i halsen..irk..

Cool möbel! skulle va skit bra på ballen ju! Så kan man sätta ihopa den när man inte behöver:-)

2012-06-19, kl 12:14:35


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0