Frisören för 16 år sen + ramlade i duschen.

Jag har lite ont i ena skinkan...
Haha you see...häromdagen,i helgen när Majki var här och vi tog dusch tillsammans..
Så står vi där och blöter ned oss,och jag ska bara sträcka mig ur själva duschen för att hämta rakgelen tror jag det var.
Så halkar jag o faller rätt ned på golvet.
Så där låg jag på rygg och tyckte det var jättepinsamt medans majki typ - gick det bra eller?..
Haha,fan.
Tur ändå att vi inte bara vart tillsammans i någon vecka eller nåt,då hade jag dött,skämts ihjäl.
Kan bara föreställa mig vilken jävla syn det måste vart,och vilka efterskakingar på mage,lår,röv etc.
Uhhhh *ryser*
Oh well,fick bara lite ont på röven iaf som sagt.

Sitter i soffan och kollar på "Celebrity rehab",alltid intressant och lärorikt.

Det är riktigt pissväder,regnat näst intill hela dagen.
Och blåst.
Var iaf tvungen att ge mig ut till Lidl för att handla mjölk,smör och sånt där som tar slut hela tiden.
Burr!
Hade både luvtröja och bomberjackan på mig för att inte frysa.

Kletade i lite ny röd färg i barret idag oxå för det räckte inte riktigt i bakhuvudet sist.
nu ser det bättre ut...färgmässigt that is.
Enda som saknas nu är att ta mig till frisören och toppa håret,bort med allt det slitna för nu ser det fan så illa ut.
Vet ni när jag var hos frisören sist?
Det var när jag var 11 eller 12 år gammal.
Med andra ord för cirka 16 år sen.
OH MY GOD.
Nu i skrivande stund när jag räknade ut det insåg jag att jag fan börjar bli gammal.
Gaaaaaaah!

Hoppas massor på att kunna åka till majki i helgen,vet inte om jag nämnde det men jaja.
Det hänger på om H kan ha Leeloo typ.
Håller tummarna.
Ska isf bland annat träffa svärmor o fika för första gången.
Nervööööööst.

Nu ska jag tvätta av mitt tonårsfinniga ansikte,jävla mens på ingång så jag ser ut som en rpickig korv >_<

//HellA



Här kommenterar du:
Skrivet av: ★ M a n s o n D u s t - barnklädestokig fyrabarnsmamma med genustänk ★

Hehehe. Japp, vi börjar bli gamla. Sist jag var hos en frisör var i april -01. :-P Kärringen klippte av mig håret så jag fick värsta traumat & vågar sen dess inte låta nån annan klippa mig. Har iofs sparat håret sen dess & har en längd jag vill ha nu, så jag toppar mig själv varannan månad ungefär. Funkar bra! :thumbup:

2012-06-26, kl 08:02:13
URL: http://mansondusts.blogg.se


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0