Pärlande + Kloklipp

Oj jäklar.

Nu när jag loggade in här på blogg.se ser allt helt annorlunda ut.
Jäklar,måste vänja mig.
Smidigare sätt att svara på kommentarer dock,awesome,det har jag längtat efter!
För er som läser så ser det dock inte annorlunda ut :)

Tisdagsmorgon och jag känner mig piggare.
Skönt det.
Bara ont i halsen,lock för öronen och hosta kvar nu.
Go away ffs!!

Igår spenderade jag större delen av dagen till att pärla.
Fått upp det suget igen vilket är skitkul.
Skörden för denna gång:


Idag ska jag pärla en nyancat till Majki tänkte jag :)

Sandra,en kompis var här igår för att hjälpa till och klippa klorna på morsans katt Ninja.
Det gick skitbra bortsett från ett djupt rivsår på hennes ben som blödde rätt fint ^^
Sen var Ninja skitsur på mig,när jag gick upp på kvällen för att se hur hon mådde så ignorerade hon mig totalt.
Hon gömde sig under sängen och bakom gardinerna,haha.
Får fjäska lite med henne så hon fattar att jag inte är ond.

Sen var Marie här oxå och Sandra stannade på kaffe,vi satt och snackade,tiden bara flög iväg o helt plötsligt var det kväll.
Det var riktigt trevligt faktiskt.
Vi pratade om att ta några bärs ihop någon kväll vilket låter helt suveränt!

Nu ska jag klä mig lite.



Adios//HellA

 

 

 

 

 

 

 


Här kommenterar du:
Skrivet av: Thina

tur att min lilla fjantkatt inte är en sån som hatar att få klorna klippta. vet ju hur vissa katter är, man får inte ens röra deras tassar...

2012-06-19, kl 12:22:55
URL: http://aspie.blogg.se/
Skrivet av: Suzi

Hell-0 snygging! Ett bra tips mot halsontet : riv lite ingefära i en kopp hett vatten och släng i en sked honung och några droppar citron. Works like magic. Hoppas du blir frisk snart....är fan sämst att vara sjuk under sommartid för av någon anledning så verkar det inte ge sig i det första taget. Püss

Svar: Mnåå tack för tips :)Puss på dig med snyggo!
Starsprinkle

2012-06-20, kl 14:25:46
URL: http://xhollywoodbabylon.blogspot.com


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0