Sjukling & Big Brother

Igår var det 'Big Brother' finalen och  det blev helt rätt vinnare!
Kollar man tillbaka på allt så har HannaJ fått ta så mycket skit men fortfarande stått på egna ben och vart stark.
I början var hon ganska onsynlig i mina ögon och jag tyckte ingenting om henne,men hon växte i mina ögon!
Hade Amandus vunnit så hade jag dock oxå blivit glad men hade det blivit Annica så hade jag och Marie kräkts!

Satt här med hela familjen igår kväll och kollade.
Kidsen fick vara vakna oxå.

Fan vad tufft,jag har typ i alla år sagt att jag vill vara med i Big Brother,som en kul grej.
Jag skulle antagligen inte klara det med min ångest men satan vad tufft det hade vart.
Se hur långt man kommer och få känna hela upplevelsen.

Sitter och väntar på att vårdcentralen ska ringa upp.
De ringer om typ 20 min eller så.
Måste få en tid till Spike för han blir inte frisk.
Pratade med 1177 igår o rådfrågade dem ifall vi ska vänta ut skiten eller om han borde kollas upp.
Eftersom han haft feber en vecka nu så tyckte hon vi skulle åka ned o kolla.
Hoppas de kan klämma in oss bara.
Hostan kan man ju få dras med men man ska inte ha hög feber så pass länge.
Ska knalla upp till skolan oxå för att hämta lite papper etc så inte Spike blir på tok efter i arbetet.

Men just exakt nu ska jag fortsätta med mitt kaffe.
På återséende//HellA

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0