som en tant..

Goddag,godmorgon,godförmiddag gott folk.

Det är lördag och klockan är 10.47.
Jag sitter i soffan och kollar på dansande människor på kanal 5.
So you think you can dance.
Såna program är skitroliga,fast bara uttagningarna sen är det inge bra längre.
Se när folk skämmer ut sig totalt är awesome. ^^

jo i förrgår klippte jag mig ju.
Jag var fan så nervös.
träffade Spike i spontanparken på vägen dit o tvingade honom (typ) att följa med,haha.
Så glad att jag lyckades övertyga honom.
Frisören märkte att jag var nervös och sa åt mig att försöka slappna av,hahaha.
Jag som tyckte jag dolde det så bra.

Anyhow så blev jag nöjd.
Kunde blivit ännu bättre men jag gillart.
Efteråt knallade Spike hem o jag gick till en kompis som bor i närheten,drack lite kaffe och blev bjuden på landgång.
Mycket trevligt.
Lagom när han skulle åka iväg till jobbet traskade jag hemåt.
Morsan och brorsan höll inte på att känna igen mig ^^
Och Majki tycker jag ser ut som en annan person o har svårt att vänja sig,haha.
Fred är lika lustig som vanligt som sa att jag ser ut som en tant,höhö.

Nu ska jag nog ta en dusch och klä mig.
Tack och hej//HellA


Här kommenterar du:
Skrivet av: Malin

Vill ha videoblogg! :-d

Svar: jaså,då får jag se till att ordna det :)
Starsprinkle

2012-07-01, kl 14:59:38
Skrivet av: Linda

Nu har ja inte vart inne på din blogg på hundra år igen.. (nästan) så nu vart det lite läsning i dag!! Hella.. allvarligt.. Hur jävla fin är du inte i dreads då?? Hur fin som helst juh!! Passar ju dig vackra qvinna!!

Svar: Oj tusen tack :)
Starsprinkle

2012-07-02, kl 20:56:23


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0