Får jag knulla din döda kropp om du dör?

Godmorgon!

Sista koppen kaffe insups för tillfället,den sista denna morgon alltså.
not forever,then i would die.

Haha Spike är en såååån dramaqueen.
Igår när de åkte hem från vinön så satt de 4 syckna i baksätet så de satt rätt ihopklämda.
Spike måste göra det hela sååå dramatiskt så han lånar en mitella av mormor som har har armen hängandes i resten av dagen.
Han tänkte ha den till skolan oxå men fuck no,glöm det lilla gubben.
Min dramaqueen ♥

Nu har jag haft spasmer i mitt ögonlock i säkert 5 dagar.
Jag blir tokig.
Jävla cpnerv!
Det syns oxå,inte bara att jag känner det.
Tittar jag i spegeln så syns det att övre ögonlocket liksom 'guppar'.
Okej om man har det någon dag,men varenda dag!?
Det är fan inte okey!

Började morgonen på ett ovanligt sätt för de flesta.
Kollade en video med en kille som skär huvudet av en annan,han karvar i honom,penetrerar honom både med sin kuk och med en flaska etc etc.
Inget fejkat..rätt magstarkt!
Skälet till att jag kollade på den var för att igår fick jag veta att en kompis till mig vart tillsammans med 'Skara kannibalen'.
(klickbar länk).
Satt och diskuterade det igårkväll,mycket intressant.
Skrev det på fejjan och det blev diskussioner mellan mina vänner och en kille som försvarade honom idiotiskt nog.
Samma kille hade vart tillsammans med hans nuvarande tjej som jag antar är 'vampyrkvinnan',jag fattade det så iaf men det kan lika gärna vara fel.
Jösses.
Inte nog med att han skärde av hennes huvud,han åt av henne och knullade liket.
Helt insane!
Och när 'A' var ihop med honom så hade han bland annat frågat om han fick knulla hennes döda kropp ifall hon skulle dö.
WHAT liksom???
Nu är hon en stark kvinna och han gav sig bara på kvinnor som han kunde kontrollera, så som tur var hände det inte henne.

Well anyhow..så kom en nätbekant att tänka på just denna videon o jag frågade om en länk.
Så..ja..
Jag måste se sånt där,blir nästan som ett tvång,blir så nyfiken även om det är helt sjukt.

Mer från mig senare.
Ska köpa avslutningskläder till Spike idag.
Hämta ut paket,baka bullar och färga Spikes hår..hej och hå.
//HellA

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0