Nån bryter sig in!!!

Oh vilken dag.
Redan när jag slog upp ögonen imorse så var jag irriterad så har det hållt i sig hela dagen.

Vaknade av att Spike kom in i mitt sovrum o härjade om att någon försökte bryta sig in...
Det var en ny granne som håller på o flyttar in här intill,han trodde att vår andra ytterdörr (vi har två) var hans.
Haha.
Sen kom Henke med Leeloo som sov hos honom inatt o sen kom Anders.
Så jag fick inte vakna till i lugn och ro,det blev fullt ös på en gång.
Inte bra när man heter hellA kan jag ju meddela.

Sen att kidsen vart extra omöjliga idag har ju inte gjort saken ett dugg bättre.
Jag älskar mina kids mest av allt i hela universum,jag är sjukt stolt över dem på alla sätt och vis.
De är det bästa jag gjort någonsin <3<3<3
Men ohh vad de kan göra mig galen.
Så känner man sig stundvis som en riktigt shitty mom liksom för man blir så arg etc vilket är dumt....
Alla föräldrar blir arga,inget konstigt med det.
Men ohhh så TABU och FULT det är här i världen att säga och/eller skriva att barnen gör en galen.
Man FÅR liksom inte säga/skriva så.
Fuck it,det har jag alltid gjort och kommer alltid göra så vida de inte en dag bara slutar göra mig galen vilket är mindre troligt.

Har slaktat terrarium idag med lillebror.
Skönt som fan att blivit av med det.
Sparade bara glaset,vantilation och benen för framtida terrariebygge.
Och nu har jag bara en orm - lilla brynolf.
Ernst-Olga flyttade till Motala igår och Tutts flyttade till Fellingsbro idag.
Nu blir det rätt lugnt på reptilfronten ett tag,om jag inte mot all förmodan skulle få tag i en billig röd regnbågsboa <3
På fredag kommer Majki o då har han med sig Milton som är en taggsvansvaran,han ska få bo här :)
Ska bli kul som sjutton med en reptil som är mer aktiv.
Om det var någon som inte visste det så är det väldigt ofta såhär bland reptilintresserade människor - vi byter djur ofta.
Inget konstigt.
Det är inte som att ha en hund eller katt.

Oh well.
Annars idag...
Fikade med morsan o kidsen.
Mamma hade bakat skitgoda bullar som gick åt snabbt som fan.
Nomz!

Nu ska jag raka benen.
Glöm inte att kolla min bilddagbok ifall ni känner för det.
Bilder varenda dag i det stora hela//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Mia

Man får visst bli arg/trött på sina barn. Alla föräldrar blir det. Men en del låtsas att det alltid är guld o gröna ängar......Vilket det inte är. Och det betyder inte att man älskar sina barn mindre. Ens barn är det bästa man har !

2012-06-02, kl 21:34:55
Skrivet av: Fia - diagnosmamma med fem vildingar!

Äh, vem fan blir inte galen på ungarna?!

Jag skriver också om det, dom dagarna när det är som värst, skönt iaf att jag inte fått kritik för det. Snarare verkar människor tycka det är skönt att jag ventilerar om det och inte sitter och tramsar i nåt rosa fluff ^^



2012-06-03, kl 08:47:00
URL: http://barajagochmitt.blogg.se/
Skrivet av: starsprinkle

Mia

Ja men precis!



Fia

Jo det har jag märkt här i bloggen,men som på t.ex facebook där är det annorlunda..

Wierd.

Blev nyfiken på dig,sitter o läser din blogg just nu ;)

2012-06-03, kl 10:23:37
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Skrivet av: Fia - diagnosmamma med fem vildingar!

Tycker du borde rensa bland fb-vännerna då ;) jag tänker aldrig sluta yttra mig om det som händer i mitt liv, sen skiter jag i om folk tycker det är fel. deras problem liksom. haha, min blogg är typ tråkigast i världen just nu :p

2012-06-03, kl 13:54:31
URL: http://barajagochmitt.blogg.se/
Skrivet av: KalsongMorsan

jag blev senast galen på Leon för 5 min sen när han bar omkring på Varya som precis hade somnat..

2012-06-03, kl 15:55:58
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/
Skrivet av: Malin

haha rolig du är i en mening skriver du att det blir lugnt på reptilfronten och inästa så skriver du om varanen :) Jag har haft en stäppvaran, en elak jävel var det. Men det är roliga djur.

2012-06-03, kl 16:42:43
URL: http://onewayforward.blogg.se/
Skrivet av: starsprinkle

Malin

Haha ja,men alltså,den är ju Majkis :)

2012-06-03, kl 17:38:01
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0