Vill vara med om ett barns födsel.

Jag är så förbannat trött på den här jävla förkylningen,att hosta upp hundra kilo slem hela tiden,rethosta,ont i öronen till och från och de jäkla locken i öronen så det känns som jag har en bubbla runt skallen när jag pratar.
Gaaaaah!
Brukar aldrig vara sjuk så här länge.
Snopp!

Kollade lite Evil Dead igår innan vi la oss,har inte sett 1an sen jag var typ 12 eller 13 nånting.
Så såg vi 3an nu idag på förmiddagen,haha satan var skruvad den var.
2an ville inte funka så den får vi ta nån annan gång..
Idag åker karln hem,trist men men...
Hoppas kunna åka till honom helgen som kommer.
Det var bara nåt år sen ungefär ^^

Gubben sitter och spelar lite Diablo 2,jag sitter i soffan och kollar på ett program om riskförlossningar.
Jag är inget fan av barn,aldrig vart och kommer aldrig vara men åhhh vad jag önskar få vara med och se en födsel innan jag dör.
Ja jävlar,det måste jag skriva upp på min "Bucket List" på en gång.

Här kommenterar du:
Skrivet av: Cim von Wowern

Ja det vill jag också vara med om. :)

2012-06-24, kl 12:10:33
URL: http://vonwowern.blogg.se/
Skrivet av: Martina

Jag har vart de! Är helt Awesome! :-)

Svar: åh,det måste ju vara en sjukt häftig upplevelse.
Starsprinkle

2012-06-24, kl 16:58:34
URL: http://sallyhoe.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0