Könsherpes!

Igår påbörjade jag 'opreation rensa Leeloos rum'.
Det behövdes.
Såg ut som världens hiroshimabomb slagit ned inne på hennes rum så jag satte igång..
Rensade och slängdemsorterade och ställde iordning.
Hivade iväg typ 6,5 påsar med leksaker/skräp.
Så jävla skönt!

Före:


Efter:


Utöver den operationen blev det även dammsuga lägenheten,plocka och tvätta hela e.m/kvällen.
Sen var jag rätt trött aj täll ju.

Kopplade av med att vika och sortera tvätten till säsongsstarten av uuuunderbara "Desperate Housewives".
Yay!
Längtat massor.
och ikväll startat äntligen "Grey's anatomy" med ett dubbelavsnitt.
Awesome!

Åhhh,min bror Micke är så snäll :)
Jag FICK dataskärmen jag fått låna av honom ♥
Jag blev så jävla glad när han sa det!!!
Värsta skärmen ju!
Hihi!

För övrigt har jag ett fint nytt munsår.
Fan,jag hade ju nyss ett,såhär ofta brukar de inte komma.
Hela jag är en herpes ffs!
Tur man inte har könsherpes iaf,fy faaan så vidrigt!
Visste ni att könsherpes smittar till munnen men munherpes smittar inte till könet!?
Om inte så vet ni det nu.

Och nu ska jag spela.

Pöss//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Veronika

Hade ingen aning om det angående Herpesen. Gott att veta ;) Fint rummet blev :D

2012-03-07, kl 09:19:50
URL: http://snutta1984.blogg.se/
Skrivet av: Väljer att vara anonnym ^^

Har man munherpes i könet så smittar det till munnen vid oralsex. Trust me, i know;) könsherpes kan man inte ha på munnen.

2012-03-07, kl 12:18:53


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0